Strona główna | Udostępnij
Z nami zamawiasz szybciej i wygodniej ...
Tło na stronę eRestauracje24h

Regulamin zamawiania

Składanie zamówienia

  1. Możliwe są następujące rodzaje zamówień jedzenie przez internet:
    1. dowóz jedzenia pod wskazany adres np. do domu, do biura, do akademika, na uczelnię, do szpitala, do hotelu, itp.
    2. odbiór osobisty jedzenia w restauracji np. planujesz po drodze podjechać do lokalu na określoną godzinę (w sugestiach do zamówienia podajesz godzinę).
  2. Do realizacji zamówienia potrzebne są dane kontaktowe: telefon komórkowy dla kontaktu przez restaurację w przypadku pytań oraz e-mail-a dla notyfikacji - dane są chronione zgodnie z polityką prywatności:
    1. przy pierwszym zamówieniu potrzebne jest potwierdzenie telefonu - otrzymasz SMS z kodem weryfikujący - wykluczy to pomyłki.
    2. przy dostawie potrzebny jest adres i jego potwierdzenie na mapie - dla wyliczenia kosztu dojazdu i wykluczenia pomyłek (np. są dwie ulice o tych samych nazwach w tym samym mieście).
  3. Adres i telefon możesz zapamiętać do ponownego użycia oznaczając taką opcję:
    1. w ciastkach na komputerze, jeśli jesteś nie zalogowany.
    2. w twoim chronionym profilu, jeśli zalogowałeś się przez Google lub Facebook (zalecamy logowanie się).
  4. Cena zamówienia i rabaty są liczone w trakcie dodawania potraw z menu.
    1. Koszt dostawy nalicza się po potwierdzeniu adresu, jeśli zależy od odległości lub przy dodawaniu potraw z menu, jeśli zależy od ich wartości.
  5. Do zamówienia możesz dopisać sugestie/wskazówki dla restauratora, kody promocyjne, itp.:
    1. Jak przygotować potrawę, jakie wybieramy dodatki.
    2. Na kiedy chcesz dostawę (np. do kiedy najpóźniej, na jaką godzinę).
    3. Jak dojść się do twojego lokalu (np. która klatka, furtka, itp.) - przyśpieszy to dostawę i jedzenie nie wystygnie.
  6. Zamówienie przed wysłaniem jest sprawdzane i pokazywana jest lista braków do uzupełnienia - kompletne zamówienie trafia do restauracji dla potwierdzenia dostawy.
  7. Przez 10 minut zachowaj pod ręką telefon lub e-mail, bo w tym czasie otrzymasz potwierdzenie czasu dostawy.

Potwierdzenie czasu dostawy

  1. Restaurator ma 10 minut na potwierdzenie czasu dostawy, jeśli go nie otrzymasz zamówienie może być nie zrealizowane.
  2. Przez SMS i e-mail otrzymasz od restauracji:
    1. Potwierdzenie czasu dostawy.
    2. Wyjątkowo restaurator może nie móc zrealizować w całości zamówienia - zwykle zadzwoni w takiej sytuacji i prześle zmiany do zamówienia do twojej akceptacji (np. brak niektórych pozycji i zmiana ceny).
    3. Rzadko możesz otrzymać odmowę realizacji zamówienia z podaniem powodu.

Zmiana do zamówienia

  1. Gdy wyjątkowo restaurator prześle do ciebie zmiany do zamówienia, będziesz miał 10 minut na ich akceptację.
  2. Przy akceptacji zmian do zamówienia możesz dopisać swoje uwagi (np. na co się zgadzasz).
  3. Po akceptacji restaurator ma 10 min na potwierdzenie czasu dostawy, jeśli go nie otrzymasz zamówienie może być niezrealizowane.
  4. Przez SMS i e-mail otrzymasz od restauracji:
    1. Potwierdzenie czasu dostawy.
    2. Rzadko możesz otrzymać odmowę realizacji zmienionego zamówienia z podaniem powodu.

Dowóz pod wskazany adres

  1. Restaurator dostarcza jedzenie pod wskazany adres w potwierdzonym czasie.
  2. Gdyby dostawa nie nastąpiła w czasie - zadzwoń na telefon restauracji dla wyjaśnienia sytuacji podany na stronie zamawiania.

Odbiór na miejscu

  1. Możesz zgłosić po odbiór jedzenia w restauracji w potwierdzony czasie.

Reklamacje

  1. Portal eRestauracje24h nie jest stroną zawieranej transakcji - zapewniamy rozwiązanie umożliwiające szybkie i wygodne zamawianie.
  2. Potrawy są przygotowywane i dostarczane przez restauratorów na twoje zamówienie. W przypadku reklamacji - skontaktuj się z restauracją przez podany telefon lub adres e-mail na stronie zamawiania.
  3. W przypadku braku reakcji restauracji na kolejne reklamację lub problemów z kontaktem prosimy o zgłaszanie takich zdarzeń - Portal eRestauracje24h i restauratorzy dołożą starań, by państwo byli usatysfakcjonowani.
  4. W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z zespołem eRestauracje24h.

Zmiany regulaminu zamawiania

  1. Portal zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu zamawiania. O zmianach zostaniesz powiadomiony drogą e-mailową lub informacją w serwisie.
[X]

Zgłoś pomysł lub uwagę

Postaramy się udzielić odpowiedzi w jeden dzień, ale możemy ją wysłać po tygodniu.

Podaj email.
Na email wyślemy odpowiedź.
Nazwij pomysł, uwagę, błąd lub pytanie.
Opisz pomysł, uwagę, błąd lub pytanie.
Napisz co chcesz dodać, zmienić lub co się stało.
Opisz w punktach działania prowadzące do błędu.
Wypełnij pole, jeśli pojawił się błąd.
[X]

Pomysł lub uwaga przyjęta

Dziękujemy za zgłoszenie. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.

Możesz zapisać odnośnik do zgłoszenia.

[X]

Pomysł lub uwaga niewysłana

Nastąpił błąd podczas wysyłania. Spróbuj ponownie wysłać lub zgłoś błąd przez stronę kontaktów.

[X]

Pomysł lub uwaga niewysłana

Nastąpił błąd podczas wysyłania. Spróbuj ponownie wysłać lub zgłoś błąd przez stronę kontaktów.