Strona główna | Udostępnij
Z nami zamawiasz szybciej i wygodniej ...
Tło na stronę eRestauracje24h

Jak działa eRestauracje24h?

Zamówienie na Portalu eRestauracje24h przebiega następująco:
  1. Wchodzisz na stronę restauracji poprzez jedną z wyszukiwarek lub link.
  2. Ustalasz rodzaj dostawy - za pierwszym razem podajesz adres i kontakt do siebie.
  3. Wybierasz potrawy.
  4. Dopisujesz swoje sugestie np. jak i na kiedy dowieźć, jak przygotować.
  5. Wysyłasz zamówienie - podpowiemy, co trzeba uzupełnić.
  6. Dostajesz potwierdzenie zamówienia - w ciągu około 5 minut.
  7. Przyjeżdża twoja dostawa.

Niektórzy potrafią za pierwszym razem złożyć zamówienie w 2 minuty. Za kolejnym razem składasz zamówienie jeszcze szybciej - części danych nie wpisujesz ponownie i wiesz jak to się robi.

Samo zamawianie jest bardzo intuicyjne i załatwiasz wszystko na jednej stronie.

Zalety zamawiania dla klientów

  1. Zamówienia składasz szybko, bo po pierwszym zamówieniu nie podajesz ponownie adresu i kontaktu do siebie.
  2. Masz bardzo wygodny dostęp do całego menu restauracji i łatwo możesz złożyć zamówienie.
  3. Możesz przekazać swoje sugestie restauratorowi.
  4. Na twój telefon lub e-mail otrzymasz potwierdzenie dostawy.
  5. Taniej - nie musisz wisieć na telefonie i płacić za rozmowę.
  6. Łatwo otrzymasz informację o promocjach dla stałych klientów.

Zalety realizacji zamówień dla restauratorów

  1. Możesz szybko potwierdzić zamówienie - klient przesyła do ciebie komplet danych, nie musisz notować zamówienia.
  2. Adres i kontakt klienta są potwierdzone przez niego również na mapie, dostawa zawsze trafi pod właściwy adres.
  3. Klient może w spokoju obejrzeć całe twoje menu i wybrać coś nowego.
  4. Nie musisz odrywać się do telefonu podczas przygotowywania potraw, masz 5 minut na potwierdzenie.
  5. Możesz łatwo robić promocje dla stałych klientów.
  6. Zadowoleni klienci mogą rekomedować twoją restaurację na portalach społecznościowych.
  7. Otrzymujesz niezawodną platformę, która jest stałe ulepszana i profesonalnie wspierana.
[X]

Zgłoś pomysł lub uwagę

Postaramy się udzielić odpowiedzi w jeden dzień, ale możemy ją wysłać po tygodniu.

Podaj email.
Na email wyślemy odpowiedź.
Nazwij pomysł, uwagę, błąd lub pytanie.
Opisz pomysł, uwagę, błąd lub pytanie.
Napisz co chcesz dodać, zmienić lub co się stało.
Opisz w punktach działania prowadzące do błędu.
Wypełnij pole, jeśli pojawił się błąd.
[X]

Pomysł lub uwaga przyjęta

Dziękujemy za zgłoszenie. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.

Możesz zapisać odnośnik do zgłoszenia.

[X]

Pomysł lub uwaga niewysłana

Nastąpił błąd podczas wysyłania. Spróbuj ponownie wysłać lub zgłoś błąd przez stronę kontaktów.

[X]

Pomysł lub uwaga niewysłana

Nastąpił błąd podczas wysyłania. Spróbuj ponownie wysłać lub zgłoś błąd przez stronę kontaktów.